01. Lavà
Giacca in piumaHè cunsigliatu di lavà à manu, perchè u solvente di a macchina di lavaggio a secco dissolverà l'oliu naturale di l'imbottitura di a giacca in piuma, facendu perde a so sensazione di soffice è affettendu a ritenzione di calore.
Quandu si lava à manu, a temperatura di l'acqua deve esse cuntrullata sottu à 30 ° C. Prima, immergete a giacca in piuma in acqua fredda per bagnà cumpletamente l'internu è l'esternu di a giacca (u tempu di immersione ùn deve micca superà i 15 minuti).
Poi aghjunghjite una piccula quantità di detergente neutru per immerge in acqua calda per 15 minuti per fà tuttu imbevutu;
In casu di macchie lucali, ùn sfregate micca i vestiti cù e mani per impedisce chì u piumino si aggrovigli, basta à aduprà una spazzola dolce o un spazzolino da denti per pulizziarlu;
Dopu aghjunghjite una buttiglia d'acitu biancu comestibile, versatelu in acqua, immergetelu per 5-10 minuti, spremete l'acqua è asciugatelu, affinchì a giacca in piuma sia luminosa è pulita.
Cunsiglii di lavaggiu:
Prima di pulisce, duvete fighjà l'etichetta di lavaggio di a giacca in piuma, cumprese l'infurmazioni nantu à i requisiti di temperatura di l'acqua, s'ella pò esse lavata in lavatrice è cumu si asciuga. U 90% di e giacche in piuma sò marcate per esse lavate à manu, è a pulizia à seccu ùn hè micca permessa per riduce l'impattu nantu à e prestazioni termiche di e giacche in piuma;
Hè cunsigliatu di ùn aduprà detergenti alcalini per pulisce e giacche in piuma d'oca, chì li feranu perde a so morbidezza, elasticità è lucentezza, diventeranu secche, dure è invechjate, è accurteranu a durata di vita di e giacche in piuma d'oca;
Sè l'accessori di a giacca in piuma sò di pelle di vacca o di pecura, pelliccia, o a fodera interna hè di lana o di cachemire, ecc., ùn ponu esse lavati, è avete bisognu di sceglie un magazinu di cura prufessiunale per a cura.
02. cura solare
Quandu si mettenu in aria e giacche in piuma d'oca, hè cunsigliatu di appendeli per asciugà è di metteli in un locu ventilatu. Ùn espone micca à u sole;
Dopu chì i vestiti sò asciutti, pudete tamponalli cù una gruccia o un bastone per restaurà a giacca in piuma à u so statu dolce è soffice.
03. Stiratura
Ùn hè micca cunsigliatu di stirà è asciugà e giacche in piuma, chì distruggeranu rapidamente a struttura di a piuma è danneggeranu a superficia di i vestiti in casi gravi.
04.manutenzione
In casu di muffa, aduprate alcolu per asciugà a zona ammuffita, poi asciugatela di novu cù un asciugamanu umitu, è infine mettetela in un locu frescu è ventilatu per asciugà.
05. scorta
U almacenamentu cutidianu, in quantu pussibule, deve esse sceltu un ambiente asciuttu, frescu è traspirante per impedisce a ripruduzzione di batteri; À u listessu tempu, u piumino cuntene più cumpunenti di proteine è grassi, quandu hè necessariu, si deve mette un repellente per insetti cum'è una palla sanitaria.
Quandu si riceve, appende u più pussibule per almacenà, se si comprime per un bellu pezzu pò riduce a peluria di u piumino. Se ùn l'utilizate micca per un bellu pezzu, hè cunsigliatu di riordinare u piumino dopu un certu periodu di tempu, è di lasciallu stende cumpletamente è asciugà à l'aria.
Per più infurmazioni nantu à u produttu, per piacè cuntattateci
Data di publicazione: 03 di nuvembre di u 2022