page_banner

Piumino a guida più cumpleta

Piumino a guida più cumpleta

 

Una piova di vaghjimu è un fretu

A pioggia di u vaghjimu hè stata tonda dopu volta, è u tempu hè pocu à pocu friddu.U nordu, inutili, hà digià intrutu in u statu di u principiu di l'invernu.

Dite prima o micca prima, tali tempu, u nordu è u sudu sò u tempu di preparà a giacca.

Piuminisò purtati ogni annu, ma ci sò sempre mille sentimenti -

Qualchidunu dicenu chì una giacca in piuma hè abbastanza per traspurtà l'inguernu.

Certi pirsuni dicenu chì a giacca piuma hè veramente inutile, senza resistenza à u friddu.

Perchè a listessa giacca piuva averà una sensazione completamente diversa?Ci sò trè mutivi

Sceglite u lavatu sbagliatu u mantenimentu sbagliatu

À a goccia di uni pochi di millaie di piumone ùn pò micca esse veramente superficiale, oghje vi parlu di e duie o trè cose di piumone!

Perchè una giacca in piuma ti mantene calda

Un Down coat hè un piumino pienu di piuma.

A so essenza hè una giacca fatta di tela impermeabile è resistente à u ventu impannillata in fluff d'uccelli, aduprendu u grossu fluffy per chjude u nostru calore è ùn lascià micca scappà facilmente.

Per quessa, a giacca piuminosa shagginess determina direttamente l'effettu caldu di upiumino.

Cumu sceglie u dirittupiumino?

Prima di tuttu, l'etichetta di lavaggio è l'etichetta di a giacca pareanu u cuntenutu, a quantità di riempimentu, u ripienu ...

Cuntinutu di cuntenutu

Ùn ci hè quasi nisuna giacca 100% pura in u mercatu.A maiò parte di elli sò fatti di una mistura di piume è piume.

Down hè rispunsevuli di mantene u caldu, e piume sò rispunsevuli di mantene l'osse è i musculi di a giacca, è u cuntenutu hè a proporzione di u piume in tutta a giacca.

U più altu u cuntenutu di cachemire, u megliu l'effettu caldu di a giacca, è u più bassu u cuntenutu di cachemire di a giacca, micca solu relativamente più pesante, ma ancu assai drill down.

A giacca di disprezzu hà ancu una catena di disprezzu, u cuntenutu di menu di 50% hè in u fondu di a catena di disprezzu, in fondu ùn pò micca esse chjamatu giacca, una qualità ligeramente megliu di u cuntenutu di 70%, è a qualità di a giacca. hè più di 90%.

Gradu di flussu

Hè statu dettu sopra chì u rendiment termale di a giacca hè determinata da a quantità di puff.In u casu di a stessa quantità di riempimentu, u più altu u puff, u megliu a funzione termale.

Piumini nantu à u mercatu sò generalmente divisi in 550,600,700,800 è 900.

Allora chì significanu questi numeri?

"Ci hè un indice speciale in u mondu, si riferisce à in certi cundizioni ogni onza (30 grammi) di u voluminu di centimetri cúbichi di valore, pigliate 600 per esempiu, vale à dì, un'uncia di spaziu per 600 centimetri cúbichi hè 600 ".

In l'inglese chjaru, u più altu u numeru, u più caldu a giacca.

Sè avete bisognu di un altu fluffy down, duvete sceglie un tela impermeable è resistente à l'umidità, per assicurà in modu efficace u so calore.

Capacità di riempimentu di pila

Ci hè una parolla diffarenza trà u cuntenutu di cachemire è u cuntenutu di cachemire, ma in fattu sò assai diffirenti.

"Quantità di riempimentu" si riferisce à u pesu di gramma di piuma, chì hè solu u pesu di piumu pienu da una giacca di piumino.

Questu ùn deve micca esse sottovalutatu cum'è un indice di paràmetru.Ancu s'è u cuntenutu di una giacca piuma hè assai altu, ma a quantità di riempimentu hè assai chjuca, affettarà l'effettu di mantene caldu.

"

In ogni casu, a quantità di riempimentu ùn hè micca un valore assolutu, varierà secondu a lunghezza di a giacca, è pò ancu esse adattatu in modu flessibile secondu e differenzi regiunale.

Per esempiu, in u sudu, una giacca longa chjesa di circa 100 grammi pò esse abbastanza, ma per u nordu, una giacca corta corta pò esse bisognu di più di 200 grammi.

Fighjate a sensazione di a parte di velluto

In a selezzione di giacca giù ùn pò puramente fighjulà i dati, ma dinù fighjate à u sintimu, perchè qualchi affari mali in ordine di salvà i costi in u giacca piu' sarà stuffed in qualchi stuffing inferjuri.

Cunsigliu cù a giacca di piuma cù a manu, se sente a manu pricking, o pò ovviamente sente u riempimentu di i capelli, prova chì l'impurità di i piumini sò più, a qualità hè povira.

Senti l'odore

L'odore di giacca di piumino hà generalmente duie cundizioni:

Prima, a tecnulugia di trasfurmazioni di questu falà ùn hè micca à u standard, o i materiali utilizati sò assai mischiati, è u gustu deve esse affidatu per copre l'odore di materiali inferiori.

Siconda, a scelta di riempimentu hè eider down, per via di e diverse abitudini alimentari (oca manghja erba, anatre manghja omnivore), l'odore di eider down serà assai più grande di l'oca.

L'Eider è l'oca affettanu micca solu u gustu, ma ancu a vita di serviziu.In generale, a vita di eider down hè assai più longa chè quella di eider down, chì pò ghjunghje sin'à 15 anni, mentre chì eider down hà solu circa 10 anni.

Vale à dì chì a giacca d'oca hè a megliu scelta.

Per riassuntu: u cuntenutu di lana hè più di 50%, circa 70%, u cuntenutu di lana hè di circa 130 grammi (in u sudu), è u puffer hè più di 600 hè una giacca calda qualificata.

Cumu a ghjente sceglie giacche in u nordu è u sudu

Ogni invernu principia a guerra trà u nordu è u sudu, è l'argumentu più populari hè di quale latu hè friddu.

Di sicuru, u friddu in u nordu hè più hardcore chì a magia fridda è umita di u sudu, chì esige una giacca più calda.

In generale, a ghjente in u Sud portanu giacche ogni ghjornu, solu bisognu di mantene u calore è ùn anu micca bisognu di resiste à u fretu.Elettu giacche piumini cù circa 600 gradi puffy, più di 60% di cuntenutu di cachemire è circa 250g di cuntenutu di cachemire.

Puderà risponde à i vostri bisogni di ogni ghjornu è salvà a vostra putenza di focu di portafogli.

Ma per u nordu, stu gradu di giacca piuma hè un pocu micca abbastanza per vede, in particulare e surelle chì piacenu i sport all'aria aperta, deve vene à una giacca fridda, cum'è u puffer di 700, u cuntenutu di 80%, u cuntenutu di 250 g o più per fà una resistenza assai fretu.

# 10 cunsiglii per un piumino #

Una volta calda è caru giacca giù ùn vi lavarà ùn mantene micca, u listessu perderà u calore, chì specifichi cumu fà?

À propositu di lavà

Evite u modu di lavaggio sbagliatu:

1. Ùn lavate micca in seccu, ùn serà micca bellu.2. Ùn lavate micca spessu, ùn sarà micca caldu.3. Ùn esse espunutu à u sole, sguasserà.4. Ùn mette micca in a lavatrice, sploderà.5. Ùn lavate micca cù l'acqua fogera calda, ligà i nodi.6. Ùn strizzate micca vigorosamente è strofinate, serà deformatu.

OTTENERE u metudu di lavaggio currettu:

1.

Immergete a giacca in acqua sottu à 30 ℃.

Immergete una spazzola in detergente neutru per lavanderia o detergente per mantellu è strofinate delicatamente a macchia.

Aghjunghjite una buttiglia d'acitu biancu comestible cù una tapa è pour in acqua.Soak for 5-10 minutes and then squeeze the water to dry.

2.

Unu di i trucchi per fà i piumini durà più longu hè di ùn lavà micca se pudete, perchè se avete accidentalmente una macchia nantu à a vostra giacca, basta applicà a quantità ghjusta di detergente à a macchia.

Lasciate à pusà per 3-5 minuti, è poi sguassate cù un straccio umitu

3.

Se ùn vulete micca veramente lavà a manu, pudete mette a vostra giacca in un saccu di maglia è poi lavà in a lavatrice.

Eccu un sicretu per lavà in lavatrice chì ti rende fluffy.Lanciate una palla di tennis in u lavatu.

A palla di tennis serà in u prucessu di asciucà a robba, battendu constantemente a ropa, in modu di evità a giacca di piuma, arruffata è altre situazioni.

Circa l'asciugatura

Appena in un locu ventilatu per asciucà, se avete paura di a deformazione, pudete aduprà dui appendiabiti spargugliati flat oh ~

Circa u almacenamentu

Appendi a giacca in un saccu non-tessutu a prova di polvera quandu ùn a porta micca.Lanciate duie naftalina in questu per impediscenu à i bug di entra. Ricurdatevi di mantene in un locu seccu, frescu è respirabile.

Se fate muffa, pudete sguassate l'area muffa cù l'alcohol, sguassate cù una spugna umida è lasciate in un locu friddu è ventilatu per seccu.

À propositu di Mantenimentu

Credu chì parechje persone l'anu scontru, ma crede ancu chì a maiò parte di a ghjente ùn hà micca trattatu bè.

Prestate attenzione à a corsa di u velluto ùn tirate micca, per evitari di caccià più.

A prima cosa chì duvete fà quandu truvate a pelliccia corsa hè di taglià e piume esposte, poi strofinate delicatamente u tela di falà cù i vostri dita per ristabilisce a dimensione normale, è dopu aduprà smaltu per unghie chjaru per sigillà a pelliccia corsa.

S'ellu ci hè solu una piccula quantità di scorrimentu, basta à tirare delicatamente u tela è lasciate u giù à l'internu.

Amore 34

Ajzclothing hè stata stabilita in 2009. Hè stata cuncintrata nantu à furnisce i servizii OEM di sportswear d'alta qualità.Hè diventatu unu di i fornitori è i pruduttori designati di più di 70 rivenditori è grossisti di marca di vestiti sportivi in ​​u mondu.Pudemu furnisce servizii di persunalizazione di l'etichetta persunalizate per leggings sportivi, vestiti da palestra, reggiseni sportivi, giacche sportive, giacche sportive, magliette sportive, vestiti di ciclismo è altri prudutti.Avemu un forte dipartimentu P&D è un sistema di seguimentu di a produzzione per ottene una qualità fina è un brevi tempu di consegna per a produzzione di massa.


Tempu di Postu: Dec-06-2022