page_banner

cunniscenza di u tessulu nantu à u vaghjimu è l'invernu

Quandu avemu compru robba, in più di fighjà u disignu di u mudellu, u tela hè più impurtante.In particulare in u vaghjimu è l'invernu, a ghjente prestarà più attenzione à a qualità di u vestitu, u tessulu bonu hè senza dubbitu unu di i punti di vendita di vestiti di vaghjimu è invernu.
CASHMERE
Cashmere hè cunsideratu cum'è "fibre gem" è "fiber reen".Hè cunnisciutu ancu com'è "oru molle", chì hè incomparable à tutte e materie prime tessili chì l'omu pò aduprà oghje.Circa 70% di u cachemire di u mondu hè pruduttu in Cina, chì hè ancu superiore in qualità à altri paesi.
w1

Parechje persone pensanu chì u cachemire hè una lana fina, ma ùn hè micca.Cashmere hè diversu da a lana.A cashmere cresce nantu à i capri è a lana nantu à e pecure.

w2

Cachemire VS Lana
1. L'arrangiamentu di a scala di lana hè più strettu è più grossu di quellu di cachemire, è u so shrinkage hè più grande di quellu di cachemire.I scalini di a superficia di a fibra di cachemire sò chjuchi è lisci, è ci hè una capa d'aria in u mità di a fibra, cusì u so pesu hè ligeru è a so sensazione hè slippery è glutinosa.2. U cuntenutu di coghju di cachemire hè più altu ch'è di lana, è a rigidità di a fibra di cachemire hè megliu cà quella di lana, vale à dì, a cachemire hè più suave chì a lana.3. L'irregularità di finezza di cachemire hè più chjuca di quella di lana, è a qualità di l'apparenza di i so prudutti hè megliu cà quella di lana.4. A finezza di a fibra di Cashmere hè uniforme, a so densità hè più chjuca di a lana, a seccione trasversale hè più regulare, i so prudutti sò più fini di i prudutti di lana.5. A pruprietà igroscòpica di cachemire hè megliu cà a lana, chì pò assorbe cumplettamente i tinti è ùn hè micca faciule di fade.A rata di ricuperazione di l'umidità hè alta è u valore di resistenza hè relativamente grande.

w3

Conservazione
1.Lavà: A lavatura in secca hè preferita;(Se vulete lavà a manu: circa 30 gradi d'acqua calda, aghjunghje un detergente prufessiunale di cachemire per lavà è prutegge, immergete u cachemire in acqua è afferra è impastate delicatamente, dopu avè lavatu pressu delicatamente l'acqua, o avvolge cù una spugna per assorbisce. acqua, spreme lentamente l'acqua, un locu ventilatu pianu à asciucà.)
2. Storage: dopu à lavà, issiccatu è seccu, magazzinu;Prestate attenzione à l'ombra, per prevene u sbiadimentu, deve esse spessu ventilatu, frescu, batte u polu, à umidi, è ùn pò micca esse esposti à u sole;
3. Comu pilling: dopu à lavà, aduprate forbici per taglià delicatamente i pomponi.Dopu à parechje volte di lavare, cù qualchi fibri sciolti chì cascanu, u fenomenu di pilling di u vestitu sparirà gradualmente.
 
LANA
A lana hè senza dubbitu u tessulu più cumuni per a robba di vaghjimu è di l'invernu, da a maglia à i cappotti, a lana mantene assai stili di vaghjimu è invernu.
w4

A lana hè una materia prima impurtante in a industria tessili.Hà i vantaghji di una bona elasticità, una forte assorbimentu di umidità è una bona preservazione di u calore.
U più grande inconveniente hè pilling, chì hè inevitabbile cù tutti i vestiti di lana pura, cusì u mantenimentu di lana hè più difficiule.
w5
Conservazione
 1. Lavà: lavaggio secco hè u megliu, se ci hè una etichetta di lavà a manu, hè cunsigliatu d'utilizà detergente di lana, lavatu cù acqua calda à 40 ℃.(Metudu di lavà: turnate a capa interna di a robba, immergela in a lozione cumpletamente dissoluta per circa 5 minuti, stringhje lentamente a robba finu à ch'ella hè bagnata, ùn strofinate micca.)
2. Storage: A lana hà poca resistenza à u calore è hè faciule da manghjà da l'insetti.Ùn mette in u sole per un bellu pezzu, o mette in un locu umitu per un bellu pezzu.
3. Cum'è pilling: aduprà a machina di rimozione di hairball prufessiunale per sguassà;
 
TWEED
Tweed hè un tipu di lana cù un stile unicu, è a so apparenza hè carattarizata da "fiore".

w6 w8 w7

CHANEL hè statu u primu à purtà u tweed in a serie di vestiti di e donne, un mantellu "classic little fragrance" chì duvemu esse familiarizatu, avia iniziatu una frenesia in u circulu di a moda, cuntinuatu finu à avà, u calore ùn hè micca ridutta.U Tweed, cunnisciutu ancu com'è tela di lana, hè generalmente divisu in trè categurie: lana, fibra chimica è mistura.U tela hè ligera ma calda, cunfortu à u toccu, adattatu per u sviluppu di vestiti di vaghjime è inverno, mantellu è altri prudutti.
Conservazione
1. Lavà: Si consiglia la pulizia a secco.Se lavate a manu, duvete sceglie un detergente neutru, micca resistente à l'alkali, micca bleach;Lavate cù acqua fridda per un pocu tempu, a temperatura di lavare ùn supera i 40 ℃.
2.Aria: quantu pussibule in l'ombra pianu spargugliatu seccu, evite l'esposizione à u sole.A forma bagnata o semi-secca pò prevene efficacemente e arrughe.
3. Storage: Per prevene a deformazione, i ganci di lignu pò esse usatu per u almacenamentu è appiccicatu in un locu frescu è seccu;Pigliate è ventilate quandu hè adattatu per prevene i segni di mildiu è vermi.
4 pilling: pilling, ùn forcibly pull out, pò esse tagliatu cù picculi forbici, ma ancu pò esse eliminatu remover ball professionale.
 
CORDUROU
w9

Corduroy hè un tela di cuttuni cù trama tagliata è una striscia longitudinale nantu à a superficia.E materie prime principali sò principarmenti di cuttuni, ma ancu mischiati o intrecciati cù poliester, acrilicu, spandex è altre fibre.Perchè a striscia di velvet hè cum'è un core di lanterna, cusì hè chjamatu corduroy.
w10

U tela di velluto si sente elasticu è morbidu, a striscia di velluto hè chjara è tonda, u lustre hè suave è uniforme, densu è resistente à l'usura, ma hè faciule da strappare, in particulare a forza di strappamentu longu a direzzione di a striscia di velluto hè bassa.

Conservazione
1. Lavà: Ùn hè micca adattatu per scrub hard, nè per scrub hard with a spazzola dura.Hè adattatu per scrub delicatamente cù una spazzola suave in a direzzione di a pila.
2. Storage: Ùn deve esse stressed when collecting, in modu di mantene a fluff plump and standing.Ùn deve esse ironed.
 
DENIM
DENIM hè un prestitu, trasliteratu da denim, riferenu à u denim weave, tintu cù indigo.In altri palori, tutti i jeans sò denim.
w11

Denim, chì significa denim, hè andatu assai oltre u nome di un tessulu, è i vestiti di denim è l'accessori fatti di denim anu cresciutu cù stelle di cinema, generazioni più ghjovani è diseggiani di moda, senza mai abbandunà a scena di moda.Denim hè u tessulu più anticu, perchè cù u denim, hè sempre ghjovanu, mai fora di stile.
w12
Denim hè grossu, umitu, transpirable è còmode di portà.
Conservazione
1. Ùn deve esse lavatu, pocu solidità di culore.
2. Se vulete lavà, fate prima u trattamentu di preservazione di u culore, altrimente i jeans lavaranu bianchi rapidamente: prima di lavà, immergete i jeans in un bacinu cù l'acqua, è poi mette una piccula quantità d'acitu biancu o sali, immergete per circa. meza ora.
3. Lavà: Quandu si lavate, assicuratevi di ricurdà di vultà l'internu per lavà, chì ponu efficacemente riduce u fading.
4. Asciugatura à l'aria: dopu a pulizia, appiccà da a cintura, è aria in un locu seccu è ventilatu per evità l'esposizione à u sole.
 
VELUR
U velluto hè statu usatu assai questu annu, da i vestiti sexy in l'estiu à i mantelli di velluto caldi è chic in u vaghjimu è l'invernu.
w13

Caratteristiche di velluto:
U tela di velluto si sente sedosu è flessibile, facendu a ropa assai classy.Ancu s'ellu pò perde un pocu capelli, hè suave è amichevule à a pelle dopu à lavà.

 

 

 

U velluto è u corpu umanu hà una eccellente biocompatibilità, accumpagnata da a superficia liscia, u so coefficient di stimulazione di attritu in u corpu umanu hè sicondu solu à a seta.Dunque, quandu a nostra pelle dilicata scontra a seta liscia è dilicata, cura di ogni centimetru di a nostra pelle cù a so tessitura suave unica è in cunfurmità cù a curva di u corpu umanu.
U velluto hè largamente utilizatu in i tessuti di vestiti, cù una eccellente resistenza à arrughe, elasticità è stabilità dimensionale, un bonu rendimentu d'insulazione, una larga gamma d'usi, adattatu per l'omi, donne è vestiti di i zitelli.
U tela di velluto hà parechje caratteristiche eccellenti, cum'è l'ombra, a trasmissione di luce, a ventilazione, l'insulazione di u calore, a prutezzione ultravioletta, a prevenzione di u focu, a prova di umidità, faciule da pulisce è cusì.Hè una tela assai bona, chì hè assai populari trà e persone muderni per a fabricazione di vestiti.
w14

Conservazione

1. Lavà: Si consiglia la pulizia a secco.(Se vulete lavà: sceglite un detergente speciale neutru o di seta, lavatu cù acqua fridda o calda, micca longu tempu, cù u bagnu cù lavare. Lavate delicatamente, evitendu torsioni, evite micca scrubbing cù un lavatu è spazzola. Asciugà à l'ombra, sole u ghjornu di a morte, ùn deve esse seccu.
2. Ferru: Quandu i vestiti di tela di velluto sò 80% secchi, stira a robba pianu è ùn aghjustate micca a temperatura troppu alta.
 
MELTON
Meldon, cunnisciutu ancu Meldon, hè un tela di lana d'alta qualità chì hè statu prima pruduciutu in Melton Mowbray, Inghilterra.
Se ti piace à cumprà un mantellu, duvete spessu ghjunghje à u tela di Malden.

 

w15

A superficia di Malden hè fina è liscia, l'osse di u corpu sò solidi è elastici.Havi una sfumatura fina di tela, una bona resistenza à l'usura, senza bola, una bona preservazione di u calore, è hà e caratteristiche di resistenza à l'acqua è u ventu.Hè unu di i prudutti di qualità superiore in lana di lana.

  •  

w16

Conservazione

1. Lavà: Lavaggio a secco hè preferitu.
(Se vulete lavà a manu: prima immergete in acqua fridda per 15 minuti, è poi lavate cù l'agente sinteticu generale. A parte brutta di u collu è i manichi pò esse lavatu cù una spazzola suave. Dopu a pulitura, strizzate delicatamente. )
2. Asciugatura: quant'è pussibule di siccà liscia o secca semi-pendente, pò mantene megliu u tipu di vestiti, appiccicatu in l'ombra, ùn esposite micca.
3. Storage: Hè megliu appiccicà nantu à un rack di siccà è guardà in l'armadiu.Mantene u vestitori seccu è ùn mette micca mothballs in u vestitori.
 
TESSUTU LOOPED
A tela di lana hè a tela più cumuna in u vaghjimu è l'invernu, è hè indispensabile per hoodies di ogni tipu di prudutti unichi.
Tessuti di lana hè una spezia di tela di maglia, ci sò un tissutu di lana unilaterale è doppia faccia, stu tipu di tela hè di solitu più grossa, megliu preservazione di u calore.

w17

 

Conservazione

1. Lavà: pò esse lavatu a manu o in macchina.Per lavà a manu, hè cunsigliatu di sceglie un detergente neutru per a lavanderia è acqua calda à 30 ℃, è aduprà detergente per a lavanderia alkalina, chì hè faciule per fà a ropa perde a so dolcezza originale.
2. Asciugatura: Quandu a robba di lana si secca, l'acqua deve esse siccata, altrimente hè faciule per tirà è deformazione.
3. Ferru: quandu ironing deve ghjucà vapuri, ùn asciuttu ironing, a temperatura ùn deve esse troppu altu, cuntrollu à 50 ℃ ~ 80 ℃ pò esse.
 
POLARU
Polar fleeces sò "invitati permanenti" di Uniqlo, è a so robba hè un articulu di moda populari in l'invernu.Polar fleece, canusciutu macari comu pecuri Li fleece, hè una spezia di tela di maglia.Si sente morbidu, grossu è resistente à l'usura, u rendiment caldu hè forte, principarmenti utilizatu cum'è tela di vestiti d'invernu.

w18 w20 w19

Hè suddivisu in filamenti, filamenti, filamenti è Micro-polar fleece secondu e specificazioni di poliester.Trà elli, a qualità superfine hè u megliu, u prezzu più altu!In generale, u prezzu di u polar fleece hè più bassu di quellu di u tela di lana.In generale, i vestiti in u pecuri Li cashmere esigenze di qualità ùn sò micca troppu altu.Composite polar fleece hè fattu di dui tipi di polar fleece di a listessa qualità o sfarente attraversu u trasfurmazioni di a machina composta, fit together.U prezzu hè generalmente compostu polar fleece relativamente altu.
w21

 

Conservazione

1. Lavà: Lavabile in lavatrice.Perchè u polar fleece hè faciule per catturà a polvera, cusì prima di lavà, hè cunsigliatu di immergete in lavanderia per un periudu di tempu, è poi mette in a lavatrice per pulisce;U softener pò ancu esse aghjuntu per fà a robba morbida.
2. Aria: Quandu si pende, a robba deve esse dritta per impedisce a deformazione è arrughe.
3. Storage: Quandu si guarda, sceglite un locu ventilatu è seccu, prutegge bè a forma di a robba, è ùn fate micca cambià.
 
PELLE 
Se ti piace a pelle, probabilmente l'avete incontratu tuttu u tempu.A pelle hè a pelle di l'animali non periscibile chì hè stata denaturata da un prucessu fisicu è chimicu cum'è a depilazione è a tanning.Cù granu naturali è gloss, si senti còmode.

w22
I prudutti di coghju populari in u mercatu sò vera pelle è pelle artificiale duie categurie, mentre chì a pelle sintetica è a pelle artificiale sò fatti di basa di tela tessili o di basa di tela non-tessuta, rispettivamente rivestiti di poliuretano è fatti di trattamentu spumante speciale, anu una sensazione di superficia. cum'è a vera pelle, ma a permeabilità di l'aria, a resistenza à l'usura, a resistenza à u friddu ùn sò micca bè cum'è a vera pelle.

 

Cumu pudete distingue a pelle vera da u falsu?
1. Superficie di pelle: A superficia di pelle naturali hà u so propiu mudellu naturali speciale, è a superficia di pelle hà un lustre naturali.Quandu pressu o pizzichendu a superficia di u coghju cù a manu, a superficia di u coghju ùn hà micca arrughe mortu, pieghe mortu o cracke;A superficia di a pelle artificiale hè assai simili à a pelle naturale, ma fighjate attentamente à u mudellu ùn hè micca naturali, u lustru hè più brillanti chì u pelle naturali, u culore hè luminoso.2. Corpu di pelle: pelle naturale, dolce à u toccu è tenacità, è prudutti d'imitazioni di coghju ancu s'ellu hè assai morbida, ma a tenacità ùn hè micca abbastanza, u corpu di coghju hè dura in tempu fretu.Quandu a manu si torce è gira u corpu di coghju, a pelle naturale torna à l'elasticità naturali, bona, è i prudutti di coghju imitazione torna à u muvimentu rigidu, elasticità povira.3. Incisione: L'incisione di u coghju naturali hà u listessu culore, è i fibri sò chjaramente visibili è fine.U tagliu di i prudutti d'imitazioni di pelle ùn hà micca sensu di fibra di coghju naturali, o a fibra è a resina in u fondu pò esse vistu, o u tela di fondu è a resina incollata dui livelli pò esse vistu da u cut.4. Dentru u coghju: U fronte di u coghju naturali hè lisu è pianu cù pori è mudelli.Ci sò bundle di fibre evidenti nantu à u latu oppostu di a pelle, chì sò peluche è uniformi.E i prudutti d'imitazioni di coghju sò parti di a pelle sintetica in fronte è in daretu, in l'internu è fora di u lustre hè bonu, ancu assai lisu;Qualchissia di pelle artificiale davanti è daretu ùn sò micca listessi, a pelle pò vede u tela di fondu evidenti;Ma ci sò ancu unipochi di pelle imitazione di pelle naturale, a pelle hà ancu un fluff di coghju naturali, hè necessariu d'observà cù cura a diffarenza trà e varietà veri è falsi.
w23 w25 w24

 

Conservazione

1. Lavà: Si consiglia di lavare in lavatrice.Se a pelle hè brutta, pudete aduprà una spugna umida per asciugà delicatamente è poi secca.
2. Asciugatura: Hè strettamente pruibitu di esse espunutu à u sole, l'esposizione longa durarà à cracking corticale.
3.Ferru: Ùn ferru micca.A stiratura calda indurisce a pelle.
 

  • CAPELLI CONY 

w26

Capelli Cony, sensazione fluffy, lasciate chì u core di una persona ùn pò micca aiutà, ma morbidi.

Tessutu di capelli Cony appartene à unu di i cumpunenti di fibra d'animali, superficia liscia, suave è fluffy, assai grossa, bona resistenza à u friddu;Antibacteriale, dinamica di flussu d'aria, ma hè faciule per perdiri capelli "u prublema" permette ancu à i clienti di ricuperà.
Burberry.
In a sfilata di moda Autunno/Inverno 2020, Burberry hà utilizatu a pelliccia di cunigliu per fà splicing di cachemire nantu à i cappotti per rinfurzà a sensazione tattile è dà cunfortu à u portatore, rendenduli più populari.
Conservazione
1. Lavà: Si consiglia la pulizia a secco.Sè lavatu a manu, pour 30acqua calda, aghjunghje un detergente neutru è un pocu di salinu, per prevene a depilazione, risciacquate delicatamente cù a manu, evitendu frecce;Dopu à risciacquare, immergete un pocu di l'acitu di risu in acqua fridda per trè minuti per mantene a vostra robba supple.
Aria: Ùn hè micca cunsigliatu per appiccà l'esposizione à u sole, u sole hè faciule per diventà brittle, quantu pussibule per pavimentà seccu, anti-pressure, pò mantene megliu u tipu di vestiti.

3. Precauzioni: Prestate attenzione à a prova di umidità, a moth-proof è a polvera.U maglione di cunigliu ùn deve esse purtatu cù vestiti di fibra sintetica pura à u stessu tempu, chì hè faciule per pruduce pilling di friction.
w27
Ajzclothing hè stata stabilita in 2009. Hè stata cuncintrata nantu à furnisce i servizii OEM di sportswear d'alta qualità.Hè diventatu unu di i fornitori è i pruduttori designati di più di 70 rivenditori è grossisti di marca di vestiti sportivi in ​​u mondu.Pudemu furnisce servizii di persunalizazione di l'etichetta persunalizate per leggings sportivi, vestiti da palestra, reggiseni sportivi, giacche sportive, giacche sportive, magliette sportive, vestiti di ciclismo è altri prudutti.Avemu un forte dipartimentu P&D è un sistema di seguimentu di a produzzione per ottene una qualità fina è un brevi tempu di consegna per a produzzione di massa.


Tempu di Postu: Dec-29-2022