page_banner

Ricami a manu per vestiti

wps_doc_0

ricami di filu d'oru

wps_doc_1

Una tecnica di ricami chì usa filu d'oru per ricamare per rinfurzà u sensu di lussu è a qualità di u stilu.U ricami di filu d'oru hè utilizatu per creà un aspettu eleganti chì combina u lussu è a sensualità.

ricami di perline

wps_doc_2

U ricami di perline hè di utilizà l'agulla per perforare materiali cum'è gemme, madreperla, perle di cristalli è paillettes nantu à u tessulu basatu annantu à un certu patronu è u culore di u culore per furmà un mudellu decorativu flat o tridimensionale.I rializazioni di ricami à manu sò un simbulu di lussu è ricchezza, è i tecnichi di ricami di perline è di filu d'oru in u prucessu di ricami sò soprattuttu in linea cù stu simbulu.Mostra una fine artighjanatu.

ricami 3D

wps_doc_3

A decorazione di ricami tridimensionale hè favurita da i diseggiani sta stagione.I mudelli interessanti è e forme sò brodate per a decorazione, aghjunghjendu divertimentu è lussu à u pruduttu unicu.

ricami di filu

wps_doc_4

I punti di filu ricamati à manu exquisite è e tecniche di ricami basi creanu una parte di moda di u vestitu, chì hè simplice è versatile.

ricami di asciugamani

wps_doc_5

U ricami di tovaglioli hà una sensazione ligeramente pisanti, è l'effettu hè assai simili à a tovagliola, per quessa hè chjamata ricami di asciugamani.Hè ancu una di e tecniche più cumunimenti usate in u ricami di l'omi.Questa stagione, lettere o mudelli interessanti appariscenu per creà stili unichi è di moda.

Appliqué

wps_doc_6

U materiale di u collage applicatu nantu à a tela illumina u disignu, facendu u pruduttu unicu più riccu è più di moda.

Pattern: cartoon divertente

wps_doc_7

Elementi interessanti di cartoon è animazione sò sempre l'ispirazione constante in u mondu di moda.I mudelli di cartone chì utilizanu tecniche di ricami o vestiti cattivi o individuali appariscenu nantu à a ropa, aghjunghjendu elementi di moda ricchi à u pruduttu unicu.

Pattern: elementi tradiziunali

wps_doc_8

Integrazione di mudelli d'arti classici tradiziunali è squisiti in disinni di ricami, reinterpretendu a bellezza di queste arti chì trascendenu u tempu è u spaziu. 

Pattern: Florale

wps_doc_9

Una sola fiore espressa in ricami o un picculu fiore frescu rottu cù un stilu pastorale hè favuritu da u mercatu, chì mostra frescura è natura.

Pattern : miti è leggende

wps_doc_10

U ricamu usa mudelli di miti è leggende, sguassate nantu à a cuncepzione artistica di i miti antichi, è trasfurmendu in u disignu di l'usi di l'omi muderni.

Pattern: Badge

wps_doc_11

I badge ricamati mantenenu sempre a so parte di mercatu.U disignu di elementi di badge rende u pruduttu unicu più interessante, cù un pocu di personalità unica, creendu un stilu di moda di moda è mostra a fusione di l'estetica classica è moderna.

Pattern: Lettera

wps_doc_12

Postu tempu: Apr-21-2023