page_banner

Cumu sceglite una giacca piumino

a1

 

Se vulete parlà di l'articuli must-have in l'inguernu, in più di u mantellu, ci sò chjappi, ma avete veramente capitu cumu sceglite una giacca piuma?Oghje, sparteraghju cun voi una guida nantu à cumu sceglie unpiumino.

 

 

 

 

 

2

1.Fighjate à u cuntenutu di riempimentu è di cachemire
Ci sò dui tippi di ripieni: piuma d'anatra è piuma d'oca
Duck down hè divisu in duck duck biancu è duck duck gris
Caratteristiche: Calore convenzionale, odore di pesce
Piuma d'oca è piuma d'oca bianca, piuma d'oca grisa
Caratteristiche: grande velluto, altu gradu di calore, senza odore peculiar
Prezzu: u duck down hè menu di l'oca
U cuntenutu di fleece sottu à u 50% ùn hè micca à u standard, u 70% hè ghjustu à u standard, u 80% hè resistenza à u friddu, è u 90% hè megliu per mantene u calore.

3

2.Fighjate à a quantità di riempimentu è bulkiness
Per u listessu livellu di prezzu, u piumu d'oca hà menu riempimentu di u duck down, cusì l'oca d'oca hè più ligera cà l'anatra.Quantu più altu hè u riempimentu in piuma, megliu a retenzione di calore.
Per u voluminu, pudete pressu cù e vostre mani, sente u cuntenutu di l'aria in l'internu, è vede a so resistenza.A più veloce a resistenza, u megliu u voluminu di a robba.Per quessa, i piumini di e grande marche sò generalmente menu di riempimentu, ma cù un altu voluminu, a parte superiore di u corpu serà più còmode.caldu è luminoso
tips: Riempimentu, chjappà, è u cuntenutu di u cuntenutu sò generalmente indicati nantu à l'etichetta di lavare di i panni, o in a pagina di dettagli.Pudete attentu à questu, ma u voluminu hè generalmente scrittu solu nantu à a marca D, è u 600-puff hè Per l'usu di u ghjornu di basa, u più altu a temperatura sopra 700, u più caldu serà.
Hè ancu necessariu di perforà a giacca, chì pò esse ghjudicata da u pruduttu propiu.Sceglite una giacca di piuma cù tessili di fibra d'alta densità è punti densi, in modu chì u fluff ùn esce micca.

4

3.Fighjate à u tela
Ci hè trè tippi di tessili ligeri, tessili ordinarii a prova di ventu, è a temperatura di serratura di ventu + impermeable + tecnulugia.
In generale, a tecnulugia di ventu + waterproof + heating hè particularmente calda, ma u prezzu hè più altu.Pruvate per evitari i tessuti riflettenti, chì facenu u focu visuale nantu à a parte superiore di u corpu, in particulari e sorelle pocu grassu, chì veramente parenu grassu.

5

 

4.Fighjate à e cuciture
Sceglite unu cù cuciture più grossi, punti fini, è densità di tela più altu, perchè ùn hè micca faciule per correre.Pruvate micca di sceglie unu cù cuciture troppu chjuche.Ùn hè micca solu a quantità di riempimentu ligeramente, ma ùn hè micca calda.

8

 

Ajzclothing hè stata stabilita in 2009. Hè stata cuncintrata nantu à furnisce i servizii OEM di sportswear d'alta qualità.Hè diventatu unu di i fornitori è i pruduttori designati di più di 70 rivenditori è grossisti di marca di vestiti sportivi in ​​u mondu.Pudemu furnisce servizii di persunalizazione di l'etichetta persunalizate per leggings sportivi, vestiti da palestra, reggiseni sportivi, giacche sportive, giacche sportive, magliette sportive, vestiti di ciclismo è altri prudutti.Avemu un forte dipartimentu P&D è un sistema di seguimentu di a produzzione per ottene una qualità fina è un brevi tempu di consegna per a produzzione di massa.


Tempu di Postu: Feb-10-2023