page_banner

Prucessu di pleating

Prucessu di pleating

Pieghettatura 1

Pleated

U prucessu di corrugazione di a robba hè un prucessu di produzzione in u quale una serie di pieghe è forme sò estruse da u tessulu di a robba sottu una temperatura, umidità è pressione adattate cù un ferru manuale o una machina è equipaggiu prufessiunale per risponde à i requisiti di l'effettu di u disignu di u vestitu.U prucessu di piegatura di a robba hè largamente utilizata in u disignu è u mudellu di u vestitu di e donne, è a forma di pieghe hè variata.

U plissatu di vestiti hè u trattamentu di piegatura di tessuti è pezzi.Giniralmenti, ci sò pleats fila, pleats fan-shaped, pleats fiori, pleats tridimensionale, pleats arcu, pleats toothpick, pleats filu, etc. In generale, hè trasfurmatu in a fila di pleat desiderata da una machina pleating d'alta temperatura.Certi fila di pleating ùn pò micca esse processatu da una machina di pleating, è deve esse plegatu manualmente è dopu sottumessi à trattamentu di vapore.Pleating hè adattatu per ogni tipu di tessuti di vestiti, tela, seta, pezzi tagliati, tessili di casa, georgette, etc., s'ellu hè adattatu o micca bisognu di pruvà. 

Pieghettatura 2

Metudu di piegatura

Pleating machine: Hè d'utilizà una machina pleating prufessiunale per pleazzà u tessulu.In generale, i stili di pleating regularmente cum'è pleats, pleats in I-shaped, pleats caòtichi, è pleats d'accordioni sò tutti i pleating machine.

Pleating manuale: Simply put, all the pleating styles that cannot be made by machines appartene à a categuria di pleating manual.Cum'è i pleats di u sole, i pleats dritti, i scratch di pollo, etc., ci sò ancu parechji pleazzi grossi o pleats in forma di I, chì sò al di là di a dimensione di i pleats di a machina, è sò ancu piegati da a manu.U costu di a piegatura manuale hè più altu ch'è di a piegatura di a macchina per via di a bassa efficienza di produzzione è di l'alti requisiti di prucessu. 

Pieghettatura 3

Category Fold 

Pieghettatura 4

1.Pligatura parallella

I plegamenti flat sò una volta è una volta in un pianu, cù pieghe invertite.I plegamenti flat sò i plegamenti più cumuni è cumuni usati in a decorazione di vestiti.Si rifiriscinu à a macchina piatta fold, è l 'elementi di dimensione principali sò divisu in pleat fondu è a superficia pleat, u fondu pleat hè a parte cuperta, è a superficia pleat hè a parte filtrata.

Pieghettatura 5 Pieghettatura 6

2.piega di arcu

I piegati di l'arcu sò divisi in piegati di l'arcu pienu è di l'arcu pianu.L'arcu pienu hè cumpostu di parechje arcu di arcu, è u pianu di l'arcu hè un mudellu cumpostu di parechji piegati di arcu è parechji piatti.L'elementi di dimensione principale di u pleat di l'arcu sò spartuti in u fondu di l'arcu è a faccia di l'arcu, u fondu di l'arcu hè a parte coperta, è a faccia di l'arcu hè a parte visibile.

pieghettatura 7 Pieghettatura 8

3.Toothpick pleats

Toothpick pleats, cum'è u nome suggerisce, sò piegati di a dimensione di un toothpick, chì stanu dritti è ùn sò micca invertiti, ancu chjamati picculi pleats tridimensionali.Pleats Toothpick anu solu una grandezza principale, l'altezza di u pleat.L'altezza di piega fatta da sta macchina varieghja da 0,15 à 0,8 cm.

Pieghettatura 9 pieghettatura 10

4.Leaf pleats di bambù

I piegati di foglie di bambù, cum'è u nome suggerisce, sò piegati modellati cum'è foglie di bambù.I piegati di foglie di bambù sò divisi in pieni di foglia di bambù pienu è di foglie di bambù in forma di fiori.

L'intera foglia di bambù hè una piegata composta sanu sanu di mudelli di spina di pesce, è u pianu di foglia di bambù di u fiore hè un piezzu di u mudellu cumpostu di parechji mudelli di spine più parechji piegati piani o spazii neutri.Pleats di foglie di bambù, l'elementi di dimensione principale di a superficia di foglia di bambù è u fondu di foglia di bambù.

Pieghettatura 11 Pieghettatura 12

5.pieghe ondulate

I piegati ondulati sò piegati di mudelli cum'è ondulazioni d'acqua.

I piegati ondulati sò piegati fatti cù un cuteddu d'onda, è u cuteddu deve esse cambiatu ogni volta chì una nova mostra hè fatta, chì hè assai tempu.Allora u campionamentu hè lento.Per i piegati ondulati, l'elementi di dimensione principale sò u fondu ondulatu è a superficia ondulata.Hè adattatu per fà alcuni tessuti di fibra chimica ligeramente elastica.

Pieghettatura 13 Pieghettatura 14

6.Wire pleats

Wire pleats sò arrugati estrusi da i fili d'acciaio, chì sò un pocu simili à l'arrugas di stuzzicadenti, ma cù stampi di filu più horizontale.

Pleats di filu sò disposti da parechji fili d'acciaio.U spaziu trà i fili d'acciaio hè 1 cm, chì pò esse un multiplu di 1 cm.I fili d'acciaio ponu esse sguassati à vuluntà, è l'arrugazioni di filu d'azzaru lucali ponu esse fatte.Principalmente adattatu per poliester, tessuti di fibra chimica, largamente utilizatu in tessuti chiffon, u megliu effettu di impostazione

Pieghettatura 15 Pieghettatura 16

7.Scalloped pleats

Pleats in forma di fan, ancu chjamati pleats di u sole, sò pleati chì ponu esse plegati è unfolded cum'è un fan.I pieghe in forma di fan sò divisi in pieghe in forma di fan di macchina è pieghe manuali in forma di fan.I piegati in forma di fan di a macchina ponu fà solu qualchi pieghe in forma di fan ordinariu.

I tessuti fatti di diverse dimensioni sò relativamente flexibuli, è ponu fà qualcosa è sò largamente usati.I piegati manuali in forma di fan sò piegati furmati da clamping the tissue cù dui strati di moldi è mette à una temperatura alta per 1 à 1,5 ore.

Pleats scalloped, i fatturi principali di grandezza sò a dimensione di a bocca superiore è a bocca inferjuri.

Pieghettatura 17 Pieghettatura 18

8.pieghe di sole di fiori

I piegati di u sole in forma di fiori sò piegati in forma di fan cù fiori.

I piegati di u sole di u modellu sò tutti fatti a manu cù mudelli di mudelli, è ancu i pezzi finiti sò ancu di u sole di u sole.

U muffa di pieghe di mudellu fattu a manu hè lentu, u ciculu di consegna à grande scala hè longu, è u muffa hè faciule da rompe, cusì ci vole à furnisce un periodu di fornitura più longu.

Pieghettatura 19 pieghettatura 20

9.Pulse à accordion

Pleats d'urgani sò ancu chjamati grandi pleati tridimensionali, chì sò pleati chì ponu esse chjusi è sbulicati cum'è un organu.Hè sfarente di i pleats in forma di fan, chì sò chjuchi à a cima è grande à u fondu, mentri l'urganu hè a stessa dimensione cum'è a cima è u fondu.

I piegati di l'organu sò divisi in i piegati di l'organu di a macchina è di l'organi manuali.Pleats d'organu di a machina sò generalmente fatti di tela, è ci sò parechje cortini, mentre chì i pezzi di l'organu artighjanali sò più cumuni per i pezzi di vestiti.I piegati d'accordioni manuali sò piegati furmati da sandwiching u tela cù dui strati di film è mette à una temperatura alta per 1 à 1,5 ore.U fattore di dimensione principale hè l'altezza di u pleat.

pieghettatura 21 pieghettatura 22

10.Manu piegatu

I piegati manuali sò grandi pleats flat, pleats downwind, e pleats invertiti.

Pleating manuale hè perchè a dimensione hè grande, u fondu di u pleat hè più di 2 cm o a superficia plissata hè più di 3,5 cm, pò esse fatta solu fendu un moldu, mette a tela in u moldu è mette in u. tableta machine è pressu à alta temperatura per più di dece seconde.

L'efficienza di a pruduzzione di merchenzie bulk pleated manuale ùn hè micca alta, dipende principalmente da a vitezza di u travagliu, cusì u ciculu serà più longu.

pieghettatura 23 Pieghettatura 24

11.Garment ruffled

I piegati casuali sò piegati irregulari, chì sò divisi in pieghe aleatorii di macchina è pieghe casuali manuali.Pleats aleatoriu di a machina sò piegati irregulari furmati pressu una o duie o trè volte cù una macchina.I piegati arrufati di a manu sò creati da i pieghetti di a manu, avvolgenduli in carta, è poi mette à temperatura alta per una o duie ore.I ruffles ponu esse tagliati o fatti in ruffles.

pieghettatura 25 Pieghettatura 26 pieghettatura 27

Ajzclothing hè stata stabilita in 2009. Hè stata cuncintrata nantu à furnisce i servizii OEM di sportswear d'alta qualità.Hè diventatu unu di i fornitori è i pruduttori designati di più di 70 rivenditori è grossisti di marca di vestiti sportivi in ​​u mondu.Pudemu furnisce servizii di persunalizazione di l'etichetta persunalizate per leggings sportivi, vestiti da palestra, reggiseni sportivi, giacche sportive, giacche sportive, magliette sportive, vestiti di ciclismo è altri prudutti.Avemu un forte dipartimentu P&D è un sistema di seguimentu di a produzzione per ottene una qualità fina è un brevi tempu di consegna per a produzzione di massa.


Tempu di Postu: Dec-06-2022