page_banner

Stile di u collu di camicia

wps_doc_0

CLASSIC

Caratteristiche di u collu: U collu standard hè u collu quadratu, l'Angle di a punta di u collu hè trà 75-90 gradi, una larga gamma di applicazioni, hè u più cumuni è menu propensu à i sbagli di u tipu di collu di camicia, collocazione generosa è decente.

Adatta à e persone: quasi ogni forma di faccia è età adatta, pò trattà tutte l'occasioni cù a maiò parte di i vestiti, appartene à una varietà di stili currispondenti.

wps_doc_0

CAMP COLLOR

Caratteristiche di u collu: ancu cunnisciutu cum'è "collo in V senza fibbia", hè un tipu di collu cù sentimenti romantichi.Hè generalmente assuciatu cù casuale single west.Quandu si porta, u collu pò esse turnatu fora di u vestitu.

Folla adatta: Adatta per l'omu frescu cù una bona figura, adattatu per l'occasione casuale.

wps_doc_0

BANDA

Caratteristiche di u collu: U collu standing hè solu un collu sedutu senza design di collu à revers, u so collu cù caratteristiche chinesi, cù un forte sapori orientali è un temperamentu elegante.

Adatta per e persone: hè adattatu per e persone cù corpu magre è spalle strette.Hè adattatu per qualchì occasione casuale vivace è rilassata.Pò esse purtatu solu cù pantaloni casual.

wps_doc_0

BUTTONI

Caratteristiche di u collu: Un collu di buttone, comunmente vistu in cammisa tipica di u stilu americanu, hè una cammisa di buttone cù un collu di torsione chì mantene u collu in u locu da i buttoni, cum'è s'ellu hè statu decoratu cù i buttoni.

Folla adatta: Adatta per l'omi forti, in certi occasioni casuale o occasioni formali ligeri sò adattati, suggerimenti di cravate cù solu un cercolu di cravatta fina.

wps_doc_0

SNAP-TAP

Caratteristiche di u collu: u collu di l'orechja hè ancu u predecessore di u collu pinhole, cù una cinturina per tirà i dui lati di u collu, una parte di cunnessione per furmà un pirtusu, cravate in u pirtusu in una cravatta fissa, per migliurà l'altezza di a cammisa. collu, ma ancu per mudificà u collu.

Adatta per i persone: Per i signori chì prestanu attenzione à i ditagli, fate attenzione à a cravatta hè l'ànima di questu nodo, pò esse assuciatu cù quattru mani o nodo Prince Albert.

wps_doc_0

WINDSOR

Features: Windsor collar, canusciutu macari comu un collar open-angle, hè un tipicu collar British cù un Angle trà 120 è 190 gradi.Hè vale a dì chì hè adattatu per occasioni formali in più di u collu di vestitu.

Audience adatta: Adatta per l'omi cù faccia longa è magre, in certi occasioni assai formali cum'è riunioni d'affari, occasioni pulitiche, banchetti è cusì.Di solitu cù Windsor o mezzu nodo Windsor.

wps_doc_0

PUNTU CORTU

Caratteristiche di u collu: U collu quadratu chjucu hè simile à u collu standard.L'Angle di i dui colli di cammisa hè moderatu è praticu.A larghezza di u collu hè relativamente strettu è più efficace.

Folla adatta: Preferite i ghjovani, i studienti portanu assai adattati.Innota chì perchè u pezzu di collu hè strettu, avete bisognu di portà una cravatta stretta.In generale, a nova carriera chì solu cuntattate u vestitu sceglie più.

wps_doc_0

UN PEZZU

Caratteristiche di u collu: un collu hè fattu di un pezzu di tela in una sola volta, senza collar sit, pare particularmente simplice.U stilu hè parzialmente talianu, relativamente casuale, ùn hè micca bisognu di currisponde à una cravatta, cù un vestitu quandu si vulterà u collu.

Adatta per e persone: Adatta per l'omi cù faccia corta è faccia tonda, chì portanu linee di collu allungate per mudificà a forma di a faccia, stile casuale adattatu per occasioni casuali.

wps_doc_0

CLUB

Caratteristiche di u collu: U collu Eaton, cunnisciutu ancu "picculu collare tondo", hè carattarizatu da un disignu d'arcu circular à a punta di u collu, chì appare linee morbide trà parechji tipi di collar.

Adatta per: Omi cun temperamentu gentile, adattatu per u viaghju di ogni ghjornu, soprattuttu gentile è elegante.

wps_doc_0

WINGTIP

Funzioni di u collu: Dopu à u collu verticale, a cima di u collu cù dui punti cum'è plegatori.Cumunu in camicie di vestiti di sera cù u pettu di l'arpa pleats appare.

Folla adatta: Adatta per l'omi cù linee di collu longu, adattatu per occasioni formali, cù usu di cravatta di sera.

wps_doc_0

PUNTU DRITTA

Caratteristichi di u collu: u collu longu à punta hè ancu chjamatu "big pointy collar".Hè nantu à u collu di basa, è u puntu hè ritardatu.À u listessu tempu, l 'Angulu trà a manca è dritta dui collu hè assai picculu, chì hà l' effettu di mudificà u collu visually.

Aduprà folla: Hè cunsigliatu per e persone cù facci quadrate è tondi.Hè adattatu per situazioni informali.Hè bisognu à andà cù a cravatta, è a punta deve esse disposta spessu per trattà cù a forma di a punta chì ùn hè micca facilmente fissatu.


Postu tempu: Apr-21-2023